אירוע מושלם בוילה יוקרתית עם קייטרינג לא כשר

06 בינו׳ 2016

בשנים האחרונות ניתן לראות מגמה חדשה בעולם האירועים בישראל, במקום לקיים אירוע באולם או בגן אירועים יוקרתי רבים מעדיפים לשכור וילה מפוארת במיקום נגיש ונוח, ולהפיק אירוע נוצץ ובלתי נשכח. יש מבחר עצום של וילות יוקרתיות בצפון, במרכז ובדרום, וכל שעליכם לעשות הוא לחפש את המקום המתאים לכם ביותר. בוילה יוקרתית יש אבזור עשיר ונדיב, ברוב המקומות תיהנו מבריכת שחייה גדולה עם מים צוננים, יש גם וילות עם בריכת שחייה מחוממת, בכל הוילות תמצאו לפחות ג'קוזי אחד, ותיהנו ממטבח מאובזר ומחדרי שינה מפנקים. עם זאת, כדי להפיק את האירוע המושלם עליכם להזמין גם קייטרינג מעולה שמשקיע מחשבה ותשוקה בכל מנה.

קייטרינג מושקע בהתאמה לסוג האירוע

אחרי שבחרתם וילה מפוארת ויוקרתית עליכם לשלוח הזמנות לאורחים ולתכנן את האירוע לפרטי פרטים. בין אם אתם מתכננים אירוע משפחתי ובין אם בכוונתכם לערוך אירוע עסקי, עליכם לזכור כי האוכל הוא הנושא העיקרי ויש לבחור בקפידה את חברת הקייטרינג. כמו כן, תוכלו להחליט האם אתם מעוניינים בקייטרינג כשר או לא כשר. במידה ואתם מזמינים לאירוע אורחים דתיים, מסורתיים או אורחים המקפידים על כשרות כדאי להתחשב בהם כדי להימנע ממקרים בהם המוזמנים לא יכולים לאכול ושמחתם והנאתם מהאירוע נפגעת. 

אירוע יוקרתי הנמשך לתוך הלילה

לאירועים בוילה יוקרתית יש יתרונות רבים, ניתן לשכור את הוילה לאמצע השבוע או להפיק את האירוע בסוף השבוע. כיום, צעירים רבים מעדיפים לערוך את החתונה בימי שישי ולהמשיך את המסיבה לתוך הלילה, כאשר למחרת הם יכולים לחגוג מחדש עם מסיבת בריכה בלתי נשכחת. במידה ואתם מתכננים אירוע בסוף השבוע וחשוב לכם כי האוכל יהיה טרי, עדיף להזמין קייטרינג לא כשר, המציע מנות גורמה משובחות מחומרי גלם טריים ואיכותיים בלבד. למעשה, קייטרינג גורמה שאינו כשר מבטיח לכם חוויה קולינרית מעולה ושלל מנות נפלאות ועשירות בטעמים שלא ניתן להפיק ממטבח כשר.

חשוב לזכור כי חברות המתמחות בקייטרינג כשר חוששות לתעודת הכשרות שלהם ולכן הן עלולות לסרב לאירועים בימי שישי, בשבתות ובחגים, ולמעשה אין לכם אפשרות אחרת אלא לבחור קייטרינג לא כשר או להסתפק במנות ארוזות בכלים חד פעמיים.

הקייטרינג הוא המפתח להצלחת האירוע

גם אם בחרתם וילה יוקרתית ומדהימה ביופייה לאירוע, הקייטרינג הוא המפתח העיקרי להצלחת האירוע שלכם. חשוב לבחור בקפידה את חברת הקייטרינג, ומומלץ להתייעץ עם השף של החברה כדי להרכיב תפריט מנצח, כשר או לא כשר, לפי בחירתכם. למעשה, אין זה משנה אם אתם מתכננים אירוע משפחתי, אירוע עסקי או רק מתכננים להזמין חברים או קרובי משפחה לוילה ששכרתם, עליכם לתת את עיקר הדגש על נושא האוכל, לכן חשוב לבחור קייטרינג שאינו מתפשר על איכות וטריות האוכל ומציע לכם חגיגה קולינרית נפלאה.