איטליה הקטנה

17 בינו׳ 2016

להיות בארץ להרגיש באיטליה...

כששומעים את צמדי המילים  חופשה איטלקית,  האסוציאציה הראשונה שעולה במוחנו היא טיסה לאיטליה, ביקור במקומות ובאתרים היסטוריים, ובילוי באטרקציות הרבות והמגוונות אותם מציעה לנו איטליה.
אל לנו לשכוח, שטיול באיטליה מחייב אותנו לבצע מספר מהלכים חשובים אשר אם נסתכל עליהם במבט קדימה נגלה שטיול באיטליה או בכל יעד אחד מצריך מאתנו משאבים פיזיים ונפשיים, הן במציאת טיסות, בחירת היעדים ותכנון המסלול.
שכן, איטליה הקטנה, ארץ המגף או איך שלא תבחרו להגדיר את הארץ המבוקשת ביותר בעולם בקרב תיירים רבים, הן לשם קיום חופשות משפחתיות מוצלחות והן לשם קיום חופשות רומנטיות באווירה מושלמת של אהבה בכל פינה.
איטליה על כל עריה מתוכננת ובנויה בקפידה ואילו תושבי איטליה (האיטלקים) ידועים כעם אוהב, חם ורומנטי חסר תקנה – ללא ספק הם אלו אשר מעצימים את החופשה באיטליה ומשפיעים עליה רבות.
ומאידך, אם אתם מעוניינים לחסוך כסף רב (עלות טיסות, מזון, מלונות וכד') וזמן יקר, ועדיין ליהנות מחופשה מושלמת בניחוח איטלקי ממש פה קרוב – בישראל !


חופש בישראל בניחוח איטלקי...כי אפשר גם אחרת...

חופשה באווירה איטלקית מתאפשרת גם בארצנו וללא כל צורך בטיסות לאיטליה בשביל להרגיש כמו בחו"ל,
שכן מדינתו מאפשרת לכם ליהנות מחופשה חלומית בניחוח איטלקי המשלבת בתוכה אטרקציות, חיי לילה תוססים, נופים מרהיבים  וחוויה קולינארית בטעמים ובניחוחות של חו"ל.

בין אם תבחרו בחופשה בצפון הארץ , בדרומה והן במרכזה בוודאי תוכלו ליהנות ולחוות רגעים קסומים אשר ללא ספק יזכירו לכם באופן כזה או אחר את איטליה.

אתר החרמון הידוע והמוכר ביותר כאחת האטרקציות המזכירות לנו חופשת סקי באחד מאתרי הסקי הפופולריים והנחשקים באיטליה, שכן אתר החרמון מציע פעילויות סקי רבות ומגוונות ומסלולי גלישה טובים ואיכותיים.
כמו כן, אזור הצפון מציע שפע של מסלולים רגליים לצד נופים מרהיבים ומראות טבע מופלאים, טיולי שטח  ועוד.
אם אתם חושקים בחופשה באחד מערי הקיט והנופש, אין ספק שאיילת שבדרום היא הכתובת הנכונה והאידיאלית עבורכם, שכן, בשל היותה של איילת עיר תיירותית היא מאגדת סביבה שפע של אטרקציות ובילויים סוחפים החל מפעילויות ימיות ועד לבילוי במועדונים ובפאבים מובחרים ותוססים.
לעומת זאת, אם אתם בעניין של מורשת, תרבות והיסטוריה סביר להניח שבכל עיר בה תבחרו לבקר תיהנו ממבנים ומאתרים היסטוריים חשובים בעלי מראות המזכירים את ולו מעט חלק נכבד מהאתרים ומהמבנים הקיימים באיטליה.


אם כבר חוויה איטלקית, אז איך אפשר שלא ליהנות ממבחר המסעדות האיטלקיות המשובחות המציעות לסועדים ארוחות מהמטבח האיטלקי אשר נשארות ומלוות אתנו מאז ומתמיד בניהם:
טנצ'י באצ'י מנואלה בצפון, טריולה, צ'יקט, פרונטו, אמורה מיו, פיאסו, פוסטו פיגו,  במרכז, טופולינו, בירושלים, לה קוצ'ינה, באיילת ועוד.


כמו כן, במרבית הערים המרכזיות בישראל תוכלו ליהנות מפתרונות אירוח אשר אינם רחוקים באיכות ברמת השירות במראה מאלו המוצעים לכם באיטליה, החל מבתי מלון בדרגות אירוח שונות, צימרים מפוארים ואף ממלונות בוטיק אינטימיים ומפנקים.