עיצוב פנים של וילות עם אבני פסיפס של מילסטון

12 במאי 2014

עיצוב פנים של וילות עם אבני פסיפס של מילסטון
לא בתים רבים מעוטרים בקירות פסיפס, אבל לקומץ הקטן של בתים, ובעיקר לוילות היוקרתיות, עיצוב באבני פסיפס מוסיף דקורציה יפהפיה לחלל החדר.
לפעמים, קירות פסיפס כוללים אריחים בצבע אחד, אבל יש וילות שמפגינות את היופי של הפסיפס המסורתי שכולל דפוסים מדהימים של צורות גיאומטריות מתוכננות מראש. לאחרונה, החל הפסיפס להופיע בבתים פרטיים רבים, בעיקר עקב הנוחות בהתקנת אריחי הפסיפס המוכנים של מילסטון.

הפסיפסים של מילסטון מציעים מגוון צבעים, צורות, דוגמאות וחומרים של פסיפסים. למשל, פסיפס בריקים, פסיפס חלוקי אבן, פסיפס אבן, פסיפס פנינה, פסיפס זכוכית, פסיפס קרמיקה, פסיפס קוקוס ועץ ואפילו פסיפס אלומניום. פסיפסים אלה מוצעים במגוון של גוונים כשכל סוג של פסיפס יוצר אווירה מיוחדת משלו, וכל סוג של פסיפס אפשר להתאים לחדר האמבטיה, למטבח, לחדר המגורים או לאזור הגינה והבריכה.

היום, קירות פסיפס הם "הצעקה האחרונה" בתחום העיצוב, בעיקר במבני ציבור מהודרים או בווילות פרטיות. זאת, במיוחד בהשוואה לאפשרויות דקורטיביות אחרות כמו טפטים או צבע, או בהשוואה לקיר בריקים חשוף לעומת קיר בריקים שמשובצים בו אריחי פסיפסים. המראה המתוחכם של הפסיפסים עושה פלאים ביצירת מרחב מרומם מלא במרקמים עשירים ואינדיבידואליות צבעונית.

אם אי פעם חשבתם להוסיף עבודת פסיפס באחד מחדרי הבית, אל תהססו, פשוט עשו זאת. לפני כן, היכנסו לאתר של מילסטון כדי להבין את שלל הפסיפסים שזמינים היום בשוק, ולבדוק איזה סוג של פסיפס מתאים במיוחד לצרכים שלכם.

אם אתם מתלבטים לגבי הקיר בבית שעליו מתאים להוסיף עבודת פסיפס, אז בתור התחלה כדאי לעשות זאת בחדר השינה ובחדר האמבטיה. זאת, בעיקר מפני שבלא מעט בתים, חדרים אלה יכולים להיות תפלים וחסרי ייחודיות מבחינה עיצובית. אנשים מנסים לא לגדוש ולא למלא את חדר השינה שלהם עם קישוטים מיותרים או עם ריהוט נוסף. קיר פסיפס יכול בהחלט לתקן את חידת העיצוב המטרידה הזו ולהוסיף לחדר טעם של סגנון יחד עם טכניקה חסכונית מבחינת גודל החלל.

ואם מדובר בסלון, אין ספק שרקע של קיר פסיפס בחדר יוסיף אנרגיה רבת עוצמה שתשפר את התחושה בסלון. חדר שבו הקירות לבנים וחשופים עם אותו ריהוט בדיוק, יקבל אווירה שונה בהרבה, ואולי אפילו קצת תפלה ומשעממת, לעומת חדר שיש בו קיר פסיפס.

המאמר נכתב ע"י מומחי העיצוב מחברת מילסטון העוסקת בעיצוב מודרני באמצעות פסיפסים וחיפויים.