מסלולי טיול באזור רמת הגולן

18 בדצמ׳ 2016

איך ניתן לחזק קשר חברי:

חברות היא מושג נרחב. ''המילה 'חבר' מתארת אדם שהינו קרוב אלינו מבחינה רגשית ולכן כפי שידוע חברים הם דבר חשוב ומשמעותי בחיינו ועל כן יש לשים לב כי אנו משקיעים בחברים הן על ידי בילויים משותפים והן על ידי תמיכה רגשית. אם אתם מרגישים כי התרחקתם מהחברים שלכם ואתם מעוניינים להשקיע בקשר החברי שלכם, המלצתי היא כי לא תיפגשו לעוד בילוי שגרתי אלא תערכו טיול מאתגר ומהנה. אזור רמת הגולן הוא אזור אידיאלי לעריכת טיולים ולכן אני ממליצה לכם להגיע לאזור זה ולערוך בו טיול מרענן.

טרם אתם בוחרים מסלול מסוים חשוב לשים לב כי אתם בוחרים את המסלול בהתאם לחברים שלכם. אם יש אנשים שאינם אוהבים טיולים ארוכים או באם החברים שלכם מוגבלים מבחינה פיזית עליכם להתאים עבורם את הטיול שתערכו.

על מנת להקל עליכם אספנו עבורכם רשימה של מסלולי טיול באזור רמת הגולן. מסלולים אלו יאפשרו לכם לשוב להתגבש ולהתקרב.

מסלולי טיול באזור רמת הגולן:

1. יער אודם:

מדובר ביער אלונים מרהיב ביופיו. המסלול הינו מסלול מעגלי ובמהלכו נהנים האורחים מהנופים הטבעיים שמקיפים אותם. מסלול זה מתאים לכל עונות השנה ומדובר במסלול קל. אורכו של המסלול הוא כחצי יום.

2. נחל ג'ילבון:

כחלק מטיול במקום זה יוכלו המטיילים לבחור בין שני מסלולים: מסלול מעגלי ומסלול קווי. במהלך המסלול נחשפים המטיילים לבריכות מים טבעיות הנוצרות מהמפלים ומומלץ מאד לטבול בבריכות אלו. רמת הקושי של המסלול היא בינונית, המסלול מתאים לעונות האביב, החורף והקיץ ואורכו הינו עד חצי יום.

3. נחל מיצר:

נחל זה שוכן בדרום רמת הגולן. המסלול כולל ירידה תלולה ובמהלכו יכולים המטיילים להבחין בנופים הקסומים של האזור אשר ביניהם מסתתר נחל מיוחד במינו. המסלול מתאים לעונות החורף, הסתיו והאביב ורמת הקושי שלו היא בינונית. אורכו של המסלול הינו עד חצי יום.

4. נחל אל על:

את מסלול זה ניתן לערוך במספר דרכים: כל הנחל, חצי נחל דרומי, חצי נחל צפוני וכל הנחל- מעגלי. שני מפלים נשפכים אל תוך הנחל והדבר מהווה מחזה מרהיב. מסלול זה מתאים למשך כל עונות השנה ואורכו הוא כחצי יום. כמו כן, דרגת הקושי של המסלול היא בינונית.

5. בקעת כורסי:

בקעת כורסי היא מסלול מיוחד המשלב הליכה וקטעים של נסיעה ברכב. במהלך הטיול ייחשפו המטיילים לשדות דיג, אמות פוריות, שפע מים ואף ייחשפו לנופי הכנרת. ניתן לערוך מסלול זה במשך כל עונות השנה ואורכו הוא כיום. רמת הקושי של המסלול היא בינונית.