קייטרינג גורמה לאירועים בוילה יוקרתית

18 בנוב׳ 2015

האם אתם מתכננים להפיק אירוע בוילה יוקרתית וליהנות מהחיים הטובים? ובכן, בשנים האחרונות החלו ישראלים רבים לערוך אירועים שונים ומגוונים בוילות יוקרתיות הממתינות להם ברחבי הארץ. את הטרנד החלו מסיבות הרווקים והרווקות, מאחר והצעירים חיפשו מקום ייחודי ואינטימי למסיבות הפרועות, ואין כמו וילה יוקרתית עם בריכת שחייה פרטית, ג'קוזי גדול, חצר מטופחת עם מדשאות ותאורה, חדרי אירוח מפנקים וסלון עצום ומאובזר על מנת לבלות יחדיו וליהנות ממסיבה ללא הפרעה. כדי לתכנן את האירוע יש לבחור וילה יוקרתית, להזמין תקליטן וחברת קייטרינג, לארגן אטרקציות וכמובן להזמין בר אקטיבי או לרכוש אלכוהול איכותי.

אירוע מרגש בוילה יוקרתית

אין כמו וילה יוקרתית להפקת אירועים מרגשים וחשובים בחיים כמו מסיבת רווקים או רווקות, ימי הולדת, חתונות קטנות ואינטימיות, אירועי בר/בת מצווה או אירועים עסקיים שונים. כדי להפיק את האירוע יש לבחור וילה יוקרתית וכיום יש מגוון עצום של וילות הממתינות לכם בצפון, במרכז ובדרום, כולן מאובזרות בקפידה ומציעות אירוח מפנק ויוקרתי. כדי להפיק אירוע מושלם יש לתכננו לפרטי פרטים ומומלץ לשדרג את האירוע ולהזמין שף פרטי. האוכל הוא אחד הגורמים המרכזיים להצלחת האירוע, לכן אין להקל ראש בבחירת חברת הקייטרינג המתמחה באירועי קונספט ובוטיק.

אירוע מושלם

אמנם, בוילה יוקרתית יש את כל הציוד הנדרש להכנת האוכל לבד, ניתן למצוא במקום מטבח מרווח עם כיריים, תנור אפייה משוכלל, כלי בישול וציוד נוסף, כמו כן ברוב הוילות יש מתקן ברביקיו בחצר, בחלק מהמקומות ניתן למצוא גם מטבח חוץ מאובזר היטב. עם זאת, כאשר מפיקים אירוע מעוניינים להעניק לאורחים חוויה קולינרית יוצאת דופן עם מנות גורמה, קינוחים מעולים, מבחר סלטים ומנות ראשונות מיוחדות וכמובן יינות משובחים. לכן, כדאי להזמין חברת קייטרינג מקצועית המציעה תפריט מקורי וייחודי בהתאמה מלאה לדרישות שלכם ולטעמכם האישי. השף של חברת הקייטרינג ישמח לסייע לכם לבחור תפריט מגוון ועשיר, בהתאם לסוג האירוע, כמות המשתתפים ועל פי ההעדפות האישיות שלכם.

חוויה קולינרית בלתי נשכחת

כאמור, האוכל מהווה את אחד הפרמטרים החשובים ביותר להצלחת האירוע שבכוונתכם להפיק. לכן, מומלץ להזמין שף פרטי שיגיע וילה ששכרתם לכבוד האירוע. השף יתכנן עמכם את התפריט, יציע לכם מניסיונו העשיר איזה מנות כדאי להגיש, האם לבחור בבופה או בהגשת המנות על ידי צוות מלצרים, ויגיע לאירוע עם כל הציוד הנדרש להכנת האוכל והגשתו. חשוב לציין כי השף מעניק לכם שירות מושלם ומספק לכם ולאורחים באירוע חוויה קולינרית בלתי נשכחת. בנוסף, השף חוסך מכם את ההתעסקות בנושא האוכל, אינכם צריכים להתרוצץ בין חנויות ושווקים כדי לרכוש חומרי גלם, ואינכם צריכים לבלות במטבח שעות ארוכות. למעשה, כדי להפיק אירוע מושלם בו גם אתם יכולים ליהנות, אין כמו שף פרטי המסייע לכם להפיק אירוע מרהיב, מקורי ובלתי נשכח.