מלונות בוטיק בצפון

08 במרץ 2014

10 עצות שימושיות לבחירת מלונות בוטיק בצפון
אין כל ספק כי חופשה מושלמת מתחילה ונגמרת בבית מלון נוח ומפנק. מלונות בוטיק בצפון מציעים לקהל הישראלי חוויה חדשה. כאן תמצאו אווירה שקטה, מפוארת ומאוד מפנקת. המתחם כולו מוקפד תוך התייחסות לכל הפרטים הקטנים אשר עושים את ההבדל הגדול. בחירת בית המלון לחופשה הבאה אינה פשוטה. הקדישו לכך מחשבה ותרכיבו לעצמכם את הנופש המושלם. לחופשה לא יוצאים בכל יום, הרשו לעצמכם ליהנות מהטוב ביותר.

  1. איכות המזון בחדר האוכל ודרגת הכשרות. אוכל טוב הוא פרמטר חשוב בכל נופש. רוב בתי המלון מפעילים חדר אוכל מרכזי, בר משקאות ומסעדות נוספות. מלונות יוקרה בצפון ידועים באיכות האוכל ובחומרי הגלם הטריים. אלו אשר זקוקים לאוכל כשר או כשר למהדרין מבקשים לברר זאת מול צוות המלון. יתר על כן, אם דרוש לכם מזון צמחוני, טבעוני או נטול גלוטן, יש לעדכן בכך את צוות המלון.
  2. אבזור החדרים. מידע אודות אבזור החדרים ותמונות תוכלו למצוא ברשת האינטרנט. הקפידו לבחון היטב את גודל החדרים, האבזור וכל הפרטים הקטנים. מלונות בוטיק בצפון מציעים חדרים זוגיים, סוויטות משפחתיות וסוויטות מפוארות עם מרפסות נוף וג'קוזי.
  3. אטרקציות הנופש של בית המלון. מלונות בוטיק בצפון מביאים עמם הרבה יותר מחדרי שינה. מתחם המלון מציע גם בריכות פרטיות, מתחם ספא מפנק נפלא, חדרי משחקים, חדר כושר, בר אלכוהול ועוד המון שירותים נוספים. שימו לב לרשימת האטרקציות ובחרו את בית המלון שלכם בהתאם.
  4. שעות קבלת החדרים ועזיבתם. כמעט בכל בית מלון תוכלו לקבל את החדרים בערך בשעה שלוש בצהריים ותתבקשו לעזוב אותם בערך בשעה 12. הארכת זמן השהייה כרוכה לעתים בתשלום נוסף.
  5. אטרקציות ומסלולי טיול בקרבת המלון. מלונות בוטיק בצפון ממוקמים בקרבת מסלולי הטיול. חבל יהיה לפספס הזדמנות לצאת אל השטח וליהנות מארץ ישראל היפה.

    מלונות בוטיק בצפון
  6. מחירים של מלונות בוטיק בצפון. מחירים אטרקטיביים וחבילות נופש מוזלות אפשר למצוא כמעט בכל חודשי השנה. אלו אשר משקיעים מאמצים בהשוואת מחירים חכמה מצליחים לקבל יותר ולשלם פחות.
  7. המלצות של חברים ובני משפחה. המלצה אחת כנה של אדם אשר מכיר אתכם ואת בית המלון שווה יותר מאלף תמונות.  
  8. העדפות אישיות, הקשיבו לאינטואיציה שלכם. החופשה שלכם היא הזדמנות להגשים חלומות קטנים. מלונות בוטיק בצפון מציעים עיסויים ושאר טיפולי ספא, אל תוותרו על ההזדמנות ליהנות מעיסוי מפנק, לצאת לטיול, לאכול במסעדות טובות ולישון שנת לילה טובה.
  9. מיקום המלון ונגישות לדרכי התחבורה המרכזיות. נסיעות ארוכות ומסורבלות עשויות לקלקל כל חופשה. ארץ ישראל אינה גדולה ואפשר להגיע לכל מקום בנסיעה בת כמה שעות. הקפידו לברר אודות ההגעה למקום טרם סגירת העסקה.  
  10. התאמת בית המלון לצרכים האישיים שלכם : אירוח עם ילדים, גישה לנכים, נופש דתי או מסורתי. מלונות בוטיק בצפון מספקים תנאי אירוח מפנקים. אך יש לברר מול הצוות האם המקום אכן עונה לצרכים מיוחדים.