חופי רחצה סמוך לטבריה

20 ביולי 2013

חופי רחצה סמוך לטבריה – על החופים שאסור לפספס
אם אתם מתכננים חופשה בצפון ורוצים גם לשלב עצירה בכנרת, תוכלו למצוא סביבה לא מעט חופים, המתאימים לשחייה וכמובן גם ל"בטן גב". חופשה בצפון, ובמיוחד כזו שכוללת גם ביקור בכנרת, היא הזדמנות נפלאה ליהנות מכל השפע שמציע האזור הזה וגם משלל של אטרקציות נהדרות. הנה, לפניכם, כמה מהחופים הבולטים שבכנרת, שכדאי לעצור בהם במהלך החופשה:

  • חוף התכלת – זהו אחד מחופי הרחצה הידועים של הכנרת והוא מושך אליו מבקרים רבים בכל קיץ. החוף, שנמצא בסמוך לעיר טבריה, הוא חוף נקי המותר לשחייה. מדובר בחוף מסודר עם שמשיות, כיסאות וגם מקלחות ציבוריות ואפשר לשהות בו לאורך היום, אם כי חשוב לדעת שהלינה בו אסורה. בחוף יש גם מסעדה, העומדת לרשותם של המבקרים.
  • חוף ברניקי – מדובר בחוף נוסף, הממוקם דרומית לעיר טבריה ונחשב גם הוא בין החופים העמוסים, ובעיקר בתקופת הקיץ והחגים. אפשר לבלות בו לאורך שעות היום וניתן גם להישאר ללון בו ואפילו להקים אוהלים. זהו חוף רשמי מסודר ויש בו מתקנים נוחים העומדים לרשותם של המבקרים.
  • חוף גנים – גם החוף הזה נמצא בטבריה והוא, ללא ספק, אחד החופים הפופולאריים באזור. אל החוף מגיעות משפחות רבות וגם לא מעט קבוצות, הבוחרות לבלות בו כמה ימים או בשעות היום. זהו חוף מסודר עם מדשאות מוצלות, מרחבים נעימים, מלתחות ציבוריות וגם אפשרות להתחבר לחשמל במידה ומעוניינים.
  • חוף גופרה – חוף זה, שממוקם במרחק לא רב מקיבוץ עין גב, משמש הן כחוף כרחצה והן כאתר קמפינג. ניתן ליהנות בו משטחים מסודרים ונקיים, ממקלחות ציבוריות, מתאורה בשעות הלילה, ממכולת וגם מאפשרות להקים אוהלים ולהכניס קרוואנים.
  • חוף ירדן כנרת – מדובר בחוף "מפואר" ומהנה לכל החברים / כל המשפחה, בחוף שפע צל, מדשאות, חוף מסודר עם חיבורי חשמל ואפשרות למקררים בהם ניתן לאכלס את המזון איתו תגיעו לחוף - הכניסה לחוף בתשלום ובנוסף לטבילה במי הירדן ומי הכנרת יחדיו תוכלו להנות ממינימרקט קרוב, מלתחות מסודרות ועוד, בהחלט שווה למי שאוהב סדר ומרחב.
  • חוף שקמים – הוא ממוקם בחלקה הדרומי של טבריה ומציע את כל הנוחות שצריך במהלך השהות במקום. זהו חוף רשמי ומסודר ויש בו מלתחות העומדות לרשותם של המבקרים, מדשאות ופינות שקטות ועוד. ניתן לבלות בו לאורך היום וגם להישאר ללון בחניון הסמוך לו.
  • החוף הנפרד בטבריה – חוף זה, המיועד לציבור הדתי, מתאים הן לנשים והן לגברים והוא פתוח לאורך כל השבוע למעט בשבת. בחוף אפשר למצוא מלתחות, מדשאות, מזנון כשר וגם פינות הצללה.

    אם אתם מגיעים אל הצפון בחודשי הקיץ, ובמיוחד אל אזור הכנרת, כדאי שתדעו שמדובר באחד האזורים הפופולאריים ביותר בתקופה זו וכן כזה המושך אליו המוני משפחות וגם קבוצות. תוכלו לשלב לינה באחת מוילות הנופש שנמצאות ליד העיר טבריה או בטבריה עצמה וליהנות מבילוי נהדר באחד מחופי הרחצה. מומלץ כמובן להצטייד בקרם הגנה מפני השמש, לחבוש כובע ובעיקר מומלץ שלא לבלות שעות רבות חשופים אל השמש. כדאי להגיע אל החוף בשעות הבוקר, רגע לפני החום הגדול וכמובן גם להצטייד בשתייה ובאוכל שיספיק לכל אורך השהות שלכם.