מקומות לינה בארץ

18 בפבר׳ 2014

אם בעבר רוב האנשים שנסעו לחופשה בארץ בחרו ללון במלון, הרי שכיום מקום הלינה תלוי באזור אליו נוסעים, משום שלכל אזור בארץ יש את מקומות הלינה האופייניים לו, המאפשרים למצות את החופשה באותו אזור בצורה הטובה ביותר, ולהתחבר לאווירה האופיינית הקיימת באותו מקום.

כך למשל, אם נוסעים לחופשה באילת – מקום הלינה המתבקש הוא בית מלון. באילת ניתן למצוא מלונות רבים, ממגוון רשתות וסוגים, המיועדים ליחידים, זוגות ומשפחות. באפשרותכם לבחור בין נופש רגוע לנופש צעיר ותוסס, בין עיצוב קלאסי של החדרים וחללי המלון לבין עיצוב חדשני שתוכנן על ידי מיטב המעצבים, וכן הלאה. היתרון במבחר המלונות הגדול הקיים בערים תיירותיות מרכזיות כמו אילת הוא העובדה שכל אחד יכול למצוא את המלון המתאים לו ביותר מבחינת סגנון, תקציב ועוד.

לעומת זאת, באזור הצפון מקומות הלינה הנפוצים יותר הם הצימרים. הצימר הוא בעצם שם המתאר בית קטן שנועד לנופש. בדרך כלל מדובר בבקתות עץ חמימות הממוקמות בערים שונות בצפון הארץ ומוקפות בטבע והצמחייה הייחודיים לאזור. בצימר, בניגוד למלון, ניתן ליהנות מפרטיות משום שהצימרים ממוקמים במרחק מסוים זה מזה. כמו כן, יתרון נוסף של הצימרים לעומת המלונות הוא התחושה הביתית שהם מעניקים, שהרי אכן מדובר בסוג של בית, רק כזה שמיועד לחופשה.
בנוסף למקום הלינה, יש לתכנן גם דברים נוספים בטרם נסיעה לחופשה. לדוגמא, כדאי לברר על האטרקציות הקיימות במקום. בעוד שבאזור הצפון ניתן למצוא אתרי טיולים המתאימים לטיולים רגליים, אופניים, ג'יפים ועוד, באילת ניתן להעביר את היום במגוון אתרי ספורט ימי וליהנות מגלישה, צלילה וכדומה.

גם המסעדות הקיימות באזורים השונים בארץ נבדלות זו מזו בהתאם לאזור בו הן נמצאות. כך למשל, בערים התיירותיות הגדולות כמו אילת ותל אביב ניתן למצוא מסעדות רבות המשתייכות לרשתות מובילות, בעוד שבצפון הארץ ניתן למצוא מסעדות ביתיות ומסעדות שף ייחודיות שלא ניתן למצוא באזורים נוספים.

החופשה הבאה שלכם תלויה אך ורק בכם. בארץ ניתן למצוא מגוון אטרקציות, מסעדות ומקומות לינה, כך שאתם יכולים להיות בטוחים שמבין כל המקומות – תמצאו בדיוק את מה שמתאים לכם. אך איך עושים זאת בצורה מהירה ויעילה? לפורטל I Travel Israel יש את התשובה בשבילכם.

לפני שאתם יוצאים לחופשה הבאה שלכם בארץ, בחרו מראש את מקום הלינה, האטרקציות והמסעדות המתאימים לכם ביותר, ולא תצטרכו להתלבט בנושא במהלך החופשה ולבזבז זמן יקר שיכול וצריך להיות מוקדש לרוגע והנאה. בפורטל I Travel Israel תוכלו לראות את כל האפשרויות והמקומות המומלצים ביותר בארץ, כולל הטבות ייחודיות וקופונים שווים.
באפשרותכם לבחור קטגוריה לחיפוש, מיקום בארץ, תקציב ומאפיינים נוספים – וכך לראות אך ורק את המקומות הרלוונטיים בהתאם להעדפותיכם האישיות. נשמע טוב? כנסו עוד היום לפורטל I Travel Israel ותוכלו לתכנן בקלות, במהירות וביעילות את החופשה הבאה שלכם בארץ.