5 וילות מומלצות בגליל העליון

13 ביולי 2014

וילות בצפון הממוקמות בגליל העליון - המלצה לחמש וילות באזור
מחפשים וילות בצפון, הממוקמות באזור הגליל העליון? מתכננים חופשה של כמה ימים בצפון ותוהים היכן כדאי לכם ללון? אם כן, ובמיוחד עבורכם, הנה רשימה של חמש וילות בצפון, שתוכלנה לספק לכם את כל מה שאתם צריכים לחופשה מושלמת ומהנה, וזאת לצד מיקום נהדר ומבחר של אטרקציות, שנמצאות לא רחוק. אז, קדימה, ארזו את התיק וצאו לדרך:

1.    וילה נוף – אם אתם מחפשים וילה בצפון באזור הגליל העליון, וילה מיוחדת וקצת שונה, וילה זו היא הפתרון המתאים לכם ביותר. מתוך מגוון של וילות בצפון הארץ, אפשר למצוא גם את וילה נוף, הממוקם בעין אל אסד, ומציעה פינוק אמיתי. בוילה ישנם חמישה חדרי שינה מאובזרים ומפוארים מאד, ג'קוזי פרטי, הצופה אל הנופים הקסומים שבסביבה, שולחן סנוקר, בריכה מחוממת וגם פינת ברביקיו. זוהי וילה בצפון שמתאימה לנופשים, המעוניינים ליהנות מאירוח דרוזי מיוחד, וגם לשלב פעילויות, המוצעות בסביבה כולה.

2.    וילה קסטלו – ביישוב ראש פינה מסתתרת לה וילה קסומה ומיוחדת מאד. אם אתם תוהים איזו וילה בצפון לבחור, מה דעתכם לבקר בוילה המקסימה הזו? וילה קסטלו כוללת שתי קומות, כשבכל אחת מהן חדרי שינה, סוויטה וגם חדרי רחצה מפנקים. בוילה אפשר למצוא גם סלון יוקרתי, הצמוד לבריכה, מטבח מאובזר לחלוטין, פינת אוכל גדולה, בריכת שחייה פרטית, ג'קוזי ומתקני משחקים לילדים.

וילות בגליל העליון

3.    וילה דאלי – זוהי וילה בצפון נוספת, שיכולה להתאים לכל מי שמעוניין לקחת פסק זמן וליהנות מאווירה בלתי רגילה. הוילה הזו, שנמצאת בנוף כנרת, מציעה לאורחים בה שלושה מפלסים, חדרי שינה מפנקים ונוחים, שני סלונים, שני מטבחים וגם בריכת שחייה, ג'קוזי ופינות ישיבה. הוילה מיועדת למשפחות עם ילדים, לקבוצות וגם לאירועים פרטיים או לאירועים עסקיים שונים. אפשר להזמין אליה, במהלך החופשה, שף פרטי שיכין לכם ארוחות גורמה משובחות וגם טיפולי ספא מפנקים במיוחד.

4.    אחוזת שבעת הכוכבים – וילה בצפון זו, שנמצאת בספסופה, הינה, ללא ספק, אחת הוילות המיוחדות ביותר באזור. בוילה אפשר למצוא שלוש סוויטות מפוארות, ארבע סוויטות רגילות וגם חדר ילדים. כל החדרים שבה מאובזרים ומרוהטים והיא מציעה שלל של מתקנים, העומדים לרשותם של האורחים. מי שבוחר ללון בוילה יוכל לשלב פעילויות שונות, כמו טרקטורונים, רכיבה על סוסים, טיולים רגליים ועוד.

5.    וילות אייל – מחפשים וילות בצפון באזור ראש פינה? וילות אייל, שנמצאת ממש בתוך המושבה, הן שתי וילות מקסימות, הכוללות ארבעה חדרי שינה הפונים אל נופים נהדרים. בוילה אפשר למצוא מטבח גדול ומאובזר לגמרי, שלל של פינוקים, אינטרנט חינם, חדרי רחצה מרווחים ונעימים וגם חצר גדולה עם בריכת שחייה, ג'קוזי ופינות ישיבה. במרחק הליכה קצר ישנו בית כנסת, ולכן מדובר בפתרון מושלם לנופשים דתיים.