10 דברים שלא ידעתם על בלונים

08 בינו׳ 2015
בלונים משמשים מזה שנים רבות כאביזר נלווה למסיבות ואירועים, כאשר אנו מבקשים להגדיר מאורע מסוים כמשמח אנו מלווים אותו בבלונים. עיצובי בלונים מצליחים להעביר מסרים של מצב רוח טוב יחד עם סגנון, את עיצובי הבלונים ניתן להתאים למסיבת יום הולדת צבעונית לילדים קטנים מול עיצובים מרשימים המיועדים לאירועים ומסיבות המעוצבות בטוב טעם. הבחירה בבלונים לעיצוב מתחם האירוע פשוטה, מהירה ולרוב גם נגישה וזולה.

בכדי לאפשר לכם להכיר טוב יותר את אותם בלונים המלווים אותנו מגיל צעיר ועד לגילאים מאוד מבוגרים (לא קיימת חגיגת יום הולדת בכל גיל ללא בלונים!), אספנו פריטי מידע מעניינים אודות בלונים.

1.    הבלון המוכר והאהוב הוא למעשה שקית אוויר חזקה העשויה חומרים הניתנים להרחבה תוך כדי ניפוח עצמי באוויר חדר או ניפוח באמצעות גז.

2.    בלוני הלטקס בהם אנו עושים שימוש קבוע מיוצרים מעצי גומי, הם עשויים חומרים מתכלים המסוגלים להתפרק במהרה בטבע. השימוש בבלונים הללו ידידותי לסביבה!

3.    התפוצצות של בלון מצליחה להבהיל אותנו בכל גיל, אם גם אתם נבהלים כאשר הבלון מתפוצץ באופן פתאומי דעו כי אנכם לבד, בלון אשר מתפוצץ יוצר בום על קולי מזערי! הבהלה שלנו הגיונית לחלוטין.

4.    הבלונים הומצאו לראשונה בשנת 1824 בצרפת, מאז הם לוקחים חלק פעיל באורח החיים השגרתי, ההתפתחויות בתחום רבות, כיום כבר אפשר למצוא בלונים זוהרים, בלונים עם גז הליום, בלונים בהדפס אישית וגם בלונים המשלבים נורות תאורה קטנות.

5.    בעידן המודרני בלונים משמשים למטרת שעשוע פשוט ונגיש לילדים, אמצעי פרסום וגם מיתוג אירועים רשמיים בתחום הפוליטיקה והעסקים.

6.    הבלון המודרני הוא מוצר חד פעמי, השימוש בו קצר מאוד, לא ניתן יהיה למצוא היום בלונים המתאימים לשימוש רב פעמי. הבלונים מיוצרים היום במפעלים בתהליכים אוטומטיים אשר אינם דורשים כל התערבות של יד אדם.

7.    הדפסה על בלונים במהלך תהליך הייצור מחייבת את ניפוח הבלון, מכונות מיוחדות מנפחות את הבלון, מדפיסות את העיצוב הנדרש על הבלון המנופח, משחררות את האוויר ומחזירות את הבלון למצבו הקודם לקראת אריזה ושילוח אל החנויות.

8.    הבלונים עשויים להוות סכנה לילדים קטנים, כאשר הבלון מתפוצץ ישנה סכנת חנק לילדים קטנים ובעלי חיים. יש להרחיק מסביבת הילדים את שאריות הבלון. כמו כן, יש להימנע מהשלכת בלונים במרחבי טבע בהם שאריות הגומי עשויות לסכן צבי ים ושאר בעלי חיים.

9.    תעשיית הבלונים מאופיינת בתחרותיות רבה, אל השוק הישראלי מגיעים באופן קבוע דגמים חדשים ההופכים את השימוש בבלונים עשיר ומגוון עוד יותר. כיום כבר ניתן למצוא בלונים בכל צבע, צורה והדפס.

10.    להטוטי בלונים נפוצים כהפעלות מוצלחות למסיבות ילדים, המפעילים מרכיבים בעבור הילדים בלונים בצורות שונות, כתרים ושאר הפתעות מיוחדות. גם בעידן המודרני משמש הבלון כאביזר ראשי ועיקרי לעיצוב מסיבות יום הולדת ושאר אירועים משמחים.